Kaarron kuvapäiväkirja 2010 - 12 Joulukuu
| 1.12.2010 |
Pakkaset jatkuvat
|
|
|
|
|
|
| |
| 6.12.2010 |
Itsenäisyyspäivän lumimyräkkää
<
| |
| 7.12.2010 |
Ja lunta riittää...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
| 8.12.2010 |
Hurjan myräkän jälkeen vihdoinkin aurinkoinen päivä
|
|
|
| |
| 9.12.2010 |
Onks täänyt sit kivaa?
| |
| 15.12.2010 |
Eipä tarvitse pelätä mustaa joulua.
|
|
|
|
|
|
| |
| 22.12.2010 |
Lunta riittää, melkein yhtä paljon kuin viime talvena.
|
|
|
|
|
|
| |
| 23.12.2010 |
Aamulla kuu loisti kirkkaalta taivaalta
|
|
|
Päivällä aurinko pilkisti kuusten oksien lomitse. | Käännyttiin jo kohti kevättä.
|
|
Illalla kirpeässä pakkasessa jouluinen tähtitaivas peittyi Honkkarin tulipalosta tupruavaan myrkkypilveen.
| |
| 24.12.2010 |
Hyvää Joulua!
| |